berikut soal jawab mengenai biz ini.
Berapa banyak akaun yang saya boleh mendaftar untuk?
Anda boleh mendaftar seberapa banyak akaun yang anda mahu - tetapi setiap akaun perlu mempunyai nama pengguna yang unikApakah pilihan pembayaran yang disediakan?
Anda boleh membayar melalui pemindahan bank, wang yang sempurna, satu gaji atau kad kredit.Apakah yang sedang 3D Secure untuk pembayaran kad kredit?
3D Secure telah dicipta untuk Visa / MasterCard / untuk menjamin lanjut CNP ini (Pemegang Kad Tidak Hadir) Urusniaga internet yang mencipta 'rantai kepercayaan' untuk setiap pembayaran yang selamat dibuat. Kejadian ini memastikan pengguna bahawa walaupun apabila membeli-belah dalam talian semua maklumat anda dan urus niaga semata-mata bertujuan untuk digunakan oleh anda sahaja. Setiap kad kredit mempunyai versi mereka sendiri, untuk visa ia "Verified by Visa", untuk MasterCard ia adalah "MasterCard SecureCode".Apakah yang berlaku semasa bayaran kad kredit bercagar 3D?
Apabila anda membayar dengan kad kredit bercagar 3D, perkhidmatan selamat 3D melancarkan secara automatik. Selepas anda memasukkan nombor kad kredit anda dan klik pembayaran anda, tetingkap selamat 3D akan muncul dan pengeluar kad anda akan memaparkan halaman pengesahan. Masukkan maklumat dan kata laluan anda dan klik hantar. Setelah identiti anda disahkan, checkout anda diteruskan.Bagaimana jika saya tidak mempunyai 3D Secure?
Anda masih boleh mendaftar untuk perkhidmatan 3D selamat dengan kad kredit anda mengeluarkan bank. Untuk mendapatkan bantuan tambahan, sila hubungi kad kredit anda bank pengeluar secara langsung untuk maklumat yang paling up-to-date tentang menggunakan kad bercagar 3D.Mengapa jumlah yang berbeza pada penyata bank saya?
Sila ambil perhatian bahawa jumlah yang muncul pada penyata bank anda mungkin sedikit berbeza disebabkan oleh kadar FX yang dikenakan jika mata wang akaun bank anda adalah berbeza daripada EUR.Bilakah akaun saya diaktifkan?
Sila ambil perhatian bahawa kami memerlukan 3 hari bekerja untuk memproses bayaran anda. Akaun anda akan diaktifkan / dinaik taraf sebaik sahaja transaksi anda boleh dilihat pada penyata bank kami.Bilakah bonus dikira?
Bonus dikira setiap minggu dan dihasilkan setiap hari Isnin pada pukul 12:00 GMT. Bonus memotong masa 24:00 GMT setiap hari Ahad. Semua pelanggan diaktifkan sebelum adalah sebahagian daripada pusingan bonus.Bilakah bonus dibayar?
60% daripada semua bonus alocated ke Akaun Tunai dan 40% ke Akaun Madatory kecuali bonus permulaan yang 100% diperuntukkan kepada Akaun Wajib. Bonus dibayar kepada akaun masing-masing satu minggu selepas generasi mereka pada Isnin 12:00 GMT. Sebagai contoh, jika bonus yang dihasilkan pada 01,01 Isnin, ia akan dibayar ke akaun ahli Isnin 08,01 seterusnya pada pukul 12:00 GMTMengapakah syarikat yang memberikan token percuma dalam pakej dan mengapa mereka tertumpah?
Token digunakan untuk memberi orang peluang untuk mendapat manfaat daripada pakej secara langsung, boleh digunakan untuk perdagangan di OneExchange dan memberi orang peluang untuk "amalan" sebelum syiling itu dilancarkan. Pelabur jangka pendek keluar dengan Token. Mereka boleh secara semulajadi juga boleh digunakan untuk perlombongan OneCoin. Semakin banyak token yang diperolehi oleh ahli perlombongan lebih ahli boleh lakukan. Kesukaran perlombongan (diukur dalam token) bagaimanapun akan meningkat. Pemisahan ini merupakan perkembangan semula jadi harga token meningkatkan nilai - kerana lebih banyak pakej dan bonus yang dibayar dalam sistem. The token berpecah kerana memudahkan untuk pendatang baru untuk mempunyai peluang untuk mendapatkan tangan mereka pada token melalui pakej dan membeli token dari wajib pada harga yang tidak terlalu tinggi untuk menampung ahli tentang walaupun pakej yang paling kecil. Jika syarikat itu tidak berpecah, kita perlu menyesuaikan bilangan Token dalam pakej setiap 2-3 bulan - kerana ia tidak adil kepada ahli-ahli lama jika tidakAdakah ahli membiayai pelayan dan perlombongan di hujung hari?
Ahli-ahli mengambil bahagian dalam perlombongan berdasarkan Token - mereka tidak dikenakan apa-apa bayaran lain bagi perlombongan.Bolehkah ahli-ahli dari semua negara mengambil bahagian dalam program ini?
Negara-negara berikut adalah terhad dan keahlian TIDAK mungkin untuk mendaftar dari: Belarus, Cuba, Iraq, Iran dan Korea Utara. Rakan-rakan luar seperti OnePay atau AurumCoins mungkin mempunyai sekatan lainKod hadiah saya tidak berfungsi?
Sebab-sebab yang paling biasa ialah: 1. kod hadiah kesilapan ejaan. 2. kod hadiah Sudah digunakan. Jika isu ini masih wujud, sila hubungi pasukan sokonganSaya meletakkan ahli di sebelah yang salah, anda boleh menukar penempatan?
No. Sistem kami membayar komisen pada kedudukan yang aktif dan satu pendaftaran tunggal boleh menyebabkan ramai orang segera mendapat dibayar. Oleh itu, kita tidak boleh membuat apa-apa perubahan selepas pendaftaran telah dibuatSaya rasa akaun saya telah digodam
Hanya menggunakan fungsi "kata laluan Lupa" untuk menetapkan semula kata laluan anda. E-mel akan dihantar kepada kedua-dua alamat e-mel semasa DAN ke alamat e-mel asal yang digunakan semasa mendaftar.Bolehkah saya mendapat bayaran balik?
Bayaran balik tidak dibuat pada pakej. Sistem kami membayar komisen dan satu pendaftaran tunggal boleh menyebabkan ramai orang segera mendapat dibayar. Ini adalah sebab kita mempunyai dasar tiada bayaran balik dalam terma dan syarat-syarat yang semua ahli telah bersetuju untuk.Bolehkah saya menukar nama pengguna saya?
No. Nama pengguna dipilih dalam pendaftaran tidak mungkin kepada perubahan.Bolehkah saya memadam akaun saya?
No. Tetapi berasa bebas untuk menukar e-mel dan kata laluan jika anda suka.Saya terlupa kata laluan saya. Saya meminta yang baru tetapi saya tidak menerima sebarang e-mel.
Kadang-kadang emel yang sah berakhir di dalam e-mel pembekal folder spam / junk anda - lihat jika anda boleh menemuinya di sana. Satu lagi sebab perkara biasa adalah bahawa anda telah salah eja alamat e-mel anda.Berapa lama daripada saya menarik balik permintaan sehingga saya menerima wang saya?
Selepas kami menerima permintaan pengeluaran daripada anda kami akan memerintahkan pemindahan dana ke akaun sepuluh hari perniagaan anda selepas menerima permintaan anda. Biasanya pemindahan berjalan dalam tempoh 3 hingga 5 hari bekerja.Salam Jutawan dari CJ
017-3041918
onecoinmalaysia@gmail.com